poniedziałek, 13 stycznia 2020

Prolog


Nazywam się Michał Zoldrey. Mieszkam w Pallet Town z dziadkiem, który jest moją jedyną rodziną. Mam osiemnaście lat i jestem świeżo po skończeniu Szkoły Pokemon. Zdecydowałem, że zostanę trenerem i spróbuję zdobyć osiem odznak oraz wygrać Ligę Kanto. Nieskromnie mówiąc posiadam ogromną wiedzę teoretyczną o pokemonach i o wszystkim związanym z walkami, oprócz tego niemałą wiedzę praktyczną. Stworzyłem już swoją drużynę marzeń w głowie, teraz czas na zrobienie tego w rzeczywistości. Jutro wielki dzień, w którym zaczyna się moja przygoda. Jestem gotów, by walczyć o swoje marzenia.

4 komentarze:

  1. Wczoraj wieczorem jak tu zaglądałam pokazywało, że blog usunięty. Dzisiaj prolog. Co będzie jutro? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres zmieniłem, ale zrezygnowałem z tego pomysłu xDDD

      Usuń
    2. Mądra decyzja. Nikt ze starych czytelników by Cię pewnie nie znalazł ;)

      Usuń